1 dag kvar till bf...kommer garanterat att gå över tiden..



God morgon.....

10:34


Idag är det fredag...inget speciellt med det men :)
1 dag kvar till beräknad förslossning..kommer garanterat att gå över tiden..det känner jag på mig....
men bebisen kommer väl när han/hon är klar där inne i magen helt enkelt...men jag vill helst inte gå över 2 veckor.det skulle vara as jobbigt ju....visst nån/några dagar går väl an men inte mer...jaja det visar sig helt enkelt när det sätter igång...
älskling börjar jobba igen på söndag kväll....gaahh då blir det pirrigt kan jag lova =) alltså om det sätter igång och jag måste ringa hem han...skulle vara bättre om det satte igång innan söndag ju =) hehe....
men så fort det händer nått eller när vi ska in på bb så lovar jag att blogga en snabbis innan så ni oxå får veta =)

jaja idag verkar det bli en kanon varm dag..(suuck) ........
undra om jag ska ta och dammsuga och fixa idag...orkar inte bara vara...har tagit det rätt lugnt i några dagar nu =)

Nä snart blir det en dusch...

bloggar lite senare igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0