09:56...onsdag...



Hej hej !

Sitter just nu i köket hemma hos mami....nova leker runt med leksaker & theo sover ...eftersom han vaknade så tidigt så var han så trött nu så han fick gå och lägga sig :)
mamma ska börja med maten snart oxå....jag är döds hungrig....ja inte så konstigt eftersom att jag åt frukost så tidigt...
prata med älskling för en timma sen typ och då hade dom typ 3 timmar kvar..så vid 12 tiden ska dom vara framme där...enligt gps:n....

Bebben är väldigt pigg just nu...full rulle i magen....även tidigt imorse..det var drygt eftersom jag inte kunde somna då eftersom det var för mycket liv i magen...o jag sover sämre & sämre nu....åhh bebis kom ut snart !! vi orkar inte vänta längre....

Snart ska jag släppa kita & hugo till hagen så dom får springa runt & busa =) sen ska även wilma får göra det...

Nu precis så ringde älskling och sa att dom är framme om 1 timme och 30 minuter...alltså lite före halv tolv...
så det gick snabbare dit än man trott...skönt !!

Näpp bloggar senare igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0