vissa unga mammor är blåsta !

Jag har funderat på en sak rätt länge...handlar om unga mammor...tex vissa på unga mödrar (på kanal5) när dom fått bebisen så står dom där o ser ut som fågelholkar..o vet ingenting..typ hur badar man ett barn? huh herregud...visst man kan inte veta allt men dom verkar vara blåsta...hallå har dom inte haft små syskon eller nått?
vissa på unga mödrar så tycker man att vissa av dom inte borde fått barn...för dom är barn själva...

jag därimot känner mig så säker inför bebisens ankomst...jag känner inte att hjälp hur gör man si o så...för jag har alltid haft små barn runt mig...både jossan & sibel kom som små...dom var inte ens ett år när dom kom...
så har jag vart med när nova & theo vart små bebisar..så för mig är det ingen "ny" grej...eller jo visst blir livet annorlunda osv..men inget som jag känner att jag är "rädd" för eller tveksam inför bebisens ankomst....
känner mig bara sååå lycklig så det är helt galet =) varje gång bebisen sparkar eller rör sig i min mage så får jag ett leende på läpparna...längtar tills dagen D är här =) 
Jag och Kristoffer är världens lyckligaste blivande föräldrar :) Älskar dig kristoffer <3

Ja det var allt jag ville för just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0