vi ska vinna !

God kväll !!!!

Vart ute nästan precis hela hela dan idag..det känns....är jätte varm i ansiktet o överkroppen :) så solen tar ialf =)
och för nån timma sen gick jag upp till morbror o patrica å barnen..som bor typ 20 steg ifrån oss :) lånade en kratta..våran är sönder..eller skaftet är av..var där en liten stund och prata på..barnen var glada av att se mig.som alltid :) sötisarna !
ja så jag har krattat som en tok på gårn..heeelt slut nu..kommer säkert ha träningsvärk i armarna imorn haha..
ne men det är en massa kvar..fast ja tog hur mycket som helst...får ta det en annan dag...älskling har vart ute i garaget å grejat med fönstrerna...hundarna har vart ute hela dan typ...nu är dom trötta kan jag lova =)
så det har vart en ute dag..vi gick ut efter vi käkat frulle typ...tog en dusch nyss...har små svettas hela dan ! bebisen är som ett vandrande element :) är extra varm nu när jag är gravid !

köpte 2 bingolotter som vi ska spela :) det börjar 19:30.....så vi hoppas att vi kammar hem vinster :)

Imorn ska vi hem till mamma o pappa...pappa ska fara iväg på jobb imorn..ända till umeå...men han blir inte borta så länge ialf..bra =)

Nää jag bloggar senare !!

Ha en trevlig söndags kväll !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0