vi ger inte upp hoppet än !

Hejsan svejsan !!!

Vi spelar ju bingolotto =) men nu är det nyheterna o vädret...o om 20 minuter är det dax...då är det fyrans bingo kvar =)
vi har inte vunnit nått än...fan! men jag var 1 nr i från en kreta resa..och 1 nr ifrån att vinna en bil !!!!
på kreta så vart det N 42..o om det skulle ha blivit N 40 så skulle vi ha vunnit en resa till kreta...
och på bilen så vart det B 6 och om det skulle ha blivit B 4 så skulle vi ha vunnit en bil ! men nejdå...fan så nära vi var...eller jag :) vi har ju en varsinn lott =) men han har vart ganska nära att vinna åxo...

det här slutar 23:30... fan 4 timmar långt program..men det är guldkväll ;)
men sen ska vi sooova!!! sen när vi vakna till liv imorn å så..så sen far vi hem till mamma o pappa..ska mocka å dona...

Nä men jag bloggar imorgon när jag vaknat till liv !!!!

Ha en bra kväll...

uhh vad bebisen är aktiv nu känner jag :) älskade knodd..såå efterlängtad !!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0