varva ner vad är det ?

Nu har jag precis stor städat....helt galet varm nu :)

har :

* dammsugit över allt
* skurat över allt
* dammtorkat
* startat en maskin med kristoffers arbetskläder...
* plockat o donat
* vikt in den torra tvätten utifrån,o lagt in det i skåpet...

ja å massa mer smått o gott =)

har alla dörrar öppna just nu....det är ju så varmt ute.....till o med takfläkten är på här i vardagsrummet :) men nu luktar det frächt när jag skurat å dörrrarna står öpnna.....
älskling är ute i garaget å grejar med fönster.....han var o handla tidigare,så kom han hem med en glass till mig =) han vet hur man gör en gravid kvinna glad & nöjd hahaha....ne men det var bra gott i värmen..o jag höll på att städa då så det var skönt o ha lite svalkande...

skrivit med tea på msn...å vi ska ta och ses nån dag å fika å prata :) trevlans...vi är ju nästan lika långt gångna...
så vi är kanske på bb sammtidigt :)

Nää ska fixa lite till =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0