värsta problemet !

God kväll !!

kom precis utifrån..har hängt upp tvätt på torkvindan ute....älskling är ute och grejar i garaget just nu....
ska ta o tömma diskmaskinen sen åxo...det är rent....o i med skitig disk....
har ont i fötterna...dom känns mysko....känns som elefant fötter typ...dom känns svullna o mysko..ja ingen kul alls..men när jag har fötterna på bordet så hamnar dom "högt" ju o då känns det bättre...läste åxo i mamma tidningen att det hjälper att ha fötterna på bordet eller mot väggen när man ligger..det ska hjälpa mot "vatten" fötter hahaha....

och på fredag är min familj + älskling bjudna på grill"fest" hos mormor & morfar..även mina morbröder med familj ska dit...MEN min ena morbrors barn har/haft vattkoppor..o mamma är inte 100% säker på om jag haft det..men tror det..för susanna o tommy har haft det när dom var små..o som sagt hon tror jag haft det..så läste jag på nätet att man kan enkelt kolla via ett blodprov om man haft det eller ej..för när man är gravid är det farligt att bli smittad med det om man inte haft det..och det vill jag verkligen inte riskera....så undra om jag ska ringa läkarstation imorn o höra om man kan ta ett blodprov på mig..men dom kommer säkert inte ha tid imorn...o på fredag ska vi ju dit...fan...ja jag vet inte hur jag ska göra...om jag ska ringa läkarstation så måste jag säkert gå upp jäääääätte tidigt för att ringa å sen kommer dom säkert inte ha tid...

21:00 greys anatomy...det SKA jag ju garanterat se :) jag äääälskar ju greys....

Hörs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0