Vår efterlängtade bebis !!

Har haft rekord mycket besökare idag...för att läsa min nyhet :) men ingen vågar komentera...era fjantar hahah !

Vi käka tacos för en stund sen...det satt fint i magen! bebisen vart helt vild efter maten haha..rör sig hur mycket som helst :)
åhhhh vad vi längtar efter han eller hon :) spännande o se vad det blir...man vill ju veta..men det spelar ju absolut ingen roll vad det bli....

ja min graviditet hitills har vart bra..eller ibörjan mådde jag såå fruktansvärt illa...usch..minsta lilla så spydde jag nästan...
nu börjar jag få lite rygg/svank ont när jag grejar för mycket :) tex storstädar å grejar med tvätt...mockar å så..men man överlever ju =)

och på ultraljudet vi var på förut..(över en månad sen) åh vad livlig pyret var i magen...vår älskade bebis !!! <3
nu vill vi bara att sommaren ska gå fort så att det blir augusti så pyret kommer till världen :) är beräknad den 15 augusti !
få se när han eller hon vill titta ut =)

Ja det var lite kortfattat :)

har fått massor av grattis på bilddagboken.se =) tack allesammans !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0