tuttarna växer som galningar !

God kväll...nu regnar det igen..typiskt när hängde ut älsklings arbetskläder på torkvindan ute..aja men han behöver dom inte förns måndag kväll...så dom får hänga kvar ute...regnet är nog inte långvarig...kolla vädret på nätet precis o det ska inte regna inatt eller imorn och så !

startade en maskin med tvätt för en stund sen...ska ta och hänga upp det sen när det är klart..men det får bli på torkställningen på balkongen :)

nu sitter vi och tittar på 4:an...hjälp jag är med i en japansk tv -show heter den =) hehe...

bastun är på..så vi ska basta om ett tag när det är varm...har så ont i ryggen :(
måste utnyttja mitt present kort som jag fick av mamma & pappa i sep när jag fyllde år...helkropps massage..måste passa på medans jag kan ligga på mage någorlunda haha..kan inte göra det längre stunder då blir det jobbigt..och för tuttarna med..haha..dom pressas så hårt..dom växer ju som två galningar haha...dom skulle verkligen inte behöva växa mer..dom var bra innan ...haha..det räcker o blir över =) hohoh..

Ja nu vet ni det med =)
jag är inte så pryd i min blogg =) men det är ni som läser så det är inte mitt problem =) jag skriver det jag känner för haha..

Nää men jag bloggar senare igen !

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej mia! Grattis till bebis:) Jag vill inte lägga mig i eller nått men jag har fått lärt mig på min massage kurs att man ej ska massera gravida då blodflödet i kroppen ökar ytterliggare och det kan bli farligt för barnet..

2009-04-10 @ 09:50:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0