torsdag 21:48

God kväll !

Sitter och tittar på medium just nu...älskling ligger och sover här på soffan :) ska väcka han vid 22 tiden ...då han åker vid halv till jobbet....
Mamma och pappa och stora hundarna ska till stugan imorgon och kommer hem på söndag igen...så jag och älskling ska vara hos dom så länge...hus o djur vakt...jossan ska vara där med oss.men hon ska till stugan på lördag till sön...
så imorn när babe har vaknat å vi är klara med allt så ska vi åka dit..eller först ska babe låna tommys bil..å ta släpet å ta med crossen så åker vi hem till mams å paps..lassar av den där..sen till skbg å lämna tillbax tommys bil..å så tar han sin bil o kommer dit igen..
så imorn ska jag sooova ut...för ihelgen blir det att gå upp i tid...fixa pållarna osv...så jag ska sova så länge som möjligt imorn...härligt!!!

Nää men jag bloggar imorn när jag vaknat å så...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0