torsdag 21:44

God kväll !

nu är vi hemma...vi drog till tommy o anna och barnen då när jag blogga sist....väl där så kom hanna o hennes kille o doms barn...sen kom tanja å hennes kille o alla doms barn...nova o theo var så glada så =)
vi börja grilla o käka osv...trevlans...vi alla satt ute o käka...massa ungar sprang runt o lekte :) såg ut som ett dagis haha :)
sen ville nova gå in med mig o kristoffer..så vi gick in..så visade sig att nova ville bajsa ifred inne...inte bland alla barn :)
så hon fick stånka ifred..sen bytte jag på henne...å sen gick vi alla ut igen :)
och vid 20:30 skulle dom till brasan..o vi gick hemåt,...väl hemma så fick hundarna pinka ..å nu sover dom :)
o vi tittar på grannfejden....

nä jag bloggar imorn när jag vaknat o så...ska soooova ut :)

Ha en bra kväll !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0