Torsdag 11:41

God dag !

Idag är det redan torsdag...dagarna bara rinner iväg....vaknade först vid 09:00 ,men gick på toa sen la jag mig igen...vaknade igen vid 10:30 typ....härligt =) då klev jag upp...käka frukost,duscha å fixa mig..sen ut med hundarna..o hämta upp soptunnan sammtidigt..underbart väder ute...strålande sol och varmt...kan inte bli bättre :)
undra om jag ska ta o storstäda idag...ut med mattorna o så...tror det blir så =)
på måndag ska jag till barnmorskan ju..då blir det mätning av magen osv...spännande =) ah just ja ska ta och ringa bm imorgon fredag o fråga om det var halv elva jag skulle komma till henne...måste skriva en lapp så jag kommer ihåg att ringa henne imorgon.,,,
ska ta o tömma diskmaskinen om en stund när den är klar..

Nee jag återkommer senare igen !!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0