tisdag 22:04

God kväll....sitter och tittar på tv4 nyheterna:)
älskling har sovit här på soffan nån timme..men nyss så väckte jag han..så han hinner göra sitt innan han far till jobbet....
måste komma i håg att ta in tvätten från torkvindan imorgon bitti...för det ska regna på em ....orkar inte hämta in det nu..så jag får ta det imorn bitti.....
ska upp vid nio tiden typ...ta 10:25 bussen hem till mor & far.....

blir att sova om en stund...eller ja när han far till jobbet...nej nu måste jag väcka han igen..han somna om hehe =) min tröttis älskling....skönt han har bara den här natten å nästa natt..sen är han ledig...o börjar jobba på måndag igen..
massa mys <3 :)

nä dax att väcka älskling igen !!!!

bloggar imorn när jag vaknat å så !!!

Ha en bra kväll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0