tisdag 18:46

God kväll...vilken skön dag det vart idag....vart ute nästan precis hela dan...skönt ! hundarna har åxo vart ute nästan hela dan..nu är dom trötta :) solen tog nog kål på dom hehe...
älskling körde in all ved utifrån..vart typ helt fullt i pannrummet :) satt ute ett tag men sen gick jag in o ut med mattorna...på med rixfms web radio =) o dammsög och skura över allt...skaka mattorna o så....dammtorkat över allt...vikt in tvätt åxo...
ska vattna blommorna snart..dom är väl törstiga :) sen ska jag hämta in lakanet...o bädda rent i sängen...
har haft dörrarna öpnna ett bra tag när jag städa..så nu luktar det så häligt här inne :)

imorn ska jag ta en buss hem till mamma & pappa...mocka o dona..sen hem igen...
tar nog 10:25 bussen...det blir lagom....

Nää men jag bloggar lite senare igen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0