tisdag 15:24

Hej !!

satt ute i solen med hundarna i drygt 2 timmar..sen orkade jag inte mer hehe..så vi gick in...då vaknade älskling..det var vid tjugo i två typ...

startade tvättmaskin för ett tag sen..med alla sängkläderna o kläder..hängde ut det på torkvindan nyss...så tar jag in det ikväll...då lär det vara torrt...för solen skiner o det blåser då torkar det snabbt...
funderar på om jag ska ta ut mattorna o storstäda..men man ska ju ha orken haha...men jag gör nog det om en stund...är skit trött..fast jag sov till 11....ja så kan det vara.....

undra om jag ska sätta mig ute en stund till ute med hundarna..för kristoffer skulle nog greja ute så då kan vi åxo vara ute...
ta vara på solen eftersom det ska regna imorn...o storstäda idag med...ja det blir nog så...

Nä jag bloggar lite senare igen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0