tisdag 11:44

God dag !!!

la mig vid 00:00 tiden igår...somna bra snabbt för jag var så trött...vaknade vid 10:20 utav att jag fick ett mess av mamma..kunde ej somna om fast jag var döds trött...klev upp o duschade...klädde på mig o fixa mig..(dvs föna håret,smörja fejan osv) sen käkade jag frukost..där efter så ut med hundarna på en sväng så dom fick göra sitt...sen hem igen..prata med mamma nyss en sväng i tele.....det är bra varmt ute..puuhh! mina fötter har vart "svullna" i flera dagar...eller jag har väl samla på mig vatten i kroppen..för att jag kan inte ens ha på mig min förlovnings ring..för det blir så tajt haha..annars har den passa hur bra som helst....vissa samlar ju på sig massa vatten när dom är gravida..o jag är en av dom...fötterna känns skit konstiga...o så svettas jag hela tiden...eller är varm...våran bebis är som en ugn..... =)
som nu tex så sitter jag här helt varm i hela kroppen puuhh......

Nää jag bloggar senare igen....

20:00 ugly betty
21:00 desperate housewives

vilken bra tv kväll !!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0