tar igen bloggandet !

Hej !

Förlåt för skit kass uppdatering..har inte bloggat på 2 dagar..det är inte likt mig..men ska ta igen bloggandet =) haha mig slipper ni inte :)
ah i fredags åkte jag och älskling hem till mams o paps med dogsen..när vi kom så åkte mamma iväg..(pappa hade redan åkt till stugan med hundarna)......jossan vart kvar med oss....och vid 17:30 tiden så åkte ja,älskling,jossan o yngwe till skbg...för att hämta kristoffers cross däck....så lassa vi på hans cross o åkte till mamma o pappa...eller ja dom var ju vid stugan men ah :) ja väl där så vid 20 tiden åkte älskling med crossen i skogen..ja o jossan satt där i skogen o titta på =) hade med kita & shira dom sprang ju som tokar efter crossen =) men shira är inte lika snabb längre..vilket är frustrerande för henne =) hon är ju ändå 8 år =) men vägrar acc det hehe...ja efter en timme så fick det räcka....
ja så var fredan slut nästan..vaknade 05:45 sen på lördag morgon tack vare valparna..gahh bara att kliva upp å släppa ut yngwe & lillu o fuij...sen in med yngwe o comp...fixa mat till dom...happs sen rasta jag kita & shira dom fick följa med till stallet där jag gav morgon hö till pållarna å kraft..under tiden så gjorde hundarna sitt..sen in igen ge dom mat...
o till slut frukost till mig :) vart klar med allt snabbt så ja tog en dusch..sen la jag ut valparna.medans jag fixa nytt papper å bädd till dom..måste ju byta tidningarna minst 2 gånger per dag om det ska vara frächt....huliganerna =)

ja o lördagen rulla på non stop....full fart från morgon till kväll :) valparna fick vara ute nästan hela dan för det var såå fint väder...så jag passa på att sola så klart =) så gjorde vi en massa men orkar inte skriva allt =) haha..då orkar ni inte läsa allt...

idag söndag vakna jag 07:00 typ...gjorde morgon rutinen :) med djuren..älskling sov till typ 09:30....skönt för han då :) haha...själv är man uppe med solen..men guuuud vad det tog imot imorse o lördags morse att kliva upp eftersom vi la oss rätt sent allihop..typ vid 23 tiden..
mocka å gjorde det vanliga...sen kring 12 snåret åkte ja,jossan o älskling o alla våra grejer + hundarna till skinnsberg...samt crossen =) lassa av crossen å hundarna å kassarna här hemma..åkte vidare till stugan..böt bil eftersom vi hade mammas & pappas ena bil...så vi tog våran bil o dom fick sin så åkte ja o älskling hem..å dom till sig...
vi duschade när vi kom hem..starta en maskin med smuts tvätt...när vi var klara så for vi iväg till köping...käka mat på kina resturangen,.muums :) sen shoppa vi lite kläder för en gång skull =) inte ofta vi gör det...
älskling köpte mig ett fint mamma linne..eftersom vanliga linnen är så korta för mig nu när man har en stor kagge haha..så fick jag ett par fina mjukis byxor! tack min älskade <3

älskling köpte jeans shorts till sig och 2 t-shirtar o solbrillor o strumpor =)

o så handla vi på willys...vi var helt döa men var tvunga att handla..hade knappt nått hemma..vi mötte min storebror tommy och anna o doms barn på willys =) stog o prata med dom en stund...lilla theo har lärt sig att gå =) åhh nu är han en stor pojke :) hihih...

å fyfan väl hemma så packa vi upp allt osv...

nu ligger älskling o sover...han ska ju jobba ..han börjar 21:00 på söndagar..skit trist men men...
har på mig mina nya fina kläder =)

Bebisen är jätte livlig i min mage =) igår kväll så var h*n jätte vild =) så vände h*n på sig...vilken kännsla...älskade bebis <3

ska ta o fota bebis kläderna som vi hämta ut i fredags...mamma vill se dom =) hann inte visa dom till henne..så ska fota det å snart lägger jag in bilderna här i bloggen..

kolla strax igen här !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0