storstädar....

Ja håller på att stor städa...det här har jag pysslat med ett tag :)

* tagit bort mattorna o skakat dom ute samt hängt upp dom ute för vädring
* tömt diskmaskinen
* dammsugit över allt
* dammtorkat alla ytor
* städat toan
* skurat över allt
* vattnat blommorna
* har dörrarna öpppna så fräch vårluft kommer in =)

detta har jag kvar :

* dammsuga sovrummet
* skura sovrummet
* ta bort sängkläderna o slänga dom i maskin
* sen hänga upp sängkläderna
* o när dom är torra så ska jag bädda rent i sängen...

kan inte göra detta just nu då älskling ligger och sover..så jag får glatt vänta...få se när han behagar att vakna....
så jag sitter o väntar på att han ska vakna snart.....

hämtade posten när den kom idag o vi fick så klart massa reklam o så fick jag tidningen härliga hund som jag premunerar på :) eller mami betalar den åt mig hehe..perfekt =)
sen alltid när jag läst klart tidningen så brukar jag ta med den till mamma så hon får läsa den :)

tok fint väder ute...härligt värre...blir väl en lång promenad med hundarna sen i härliga vädret....
fan vad svettig jag är alltså efter städ rycket....bebisen är som en ugn åxo..så jag är extra varm hela tiden...
undra hur de blir i sommar..vill inte ens tänka på det haha...kommer avlida av värmen.....har hört åxo att augusti kommer vara kanon fin o varm..o det är då jag ska föda pyret...puuhh =) haha...jaja det blir en upplevelse det med att svettas som en dåre hela sommaren haha....

Nee undra om jag ska väcka älskling snart om han inte vaknar....ah jag väntar ett tag till så får vi se om han vaknar till...

Skriver senare igen !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0