söndag kväll 21:26

God kväll ! ! !

Sitter och tittar på söndags party med Filip och Fredrik på kanal 5....verkar inte vara nån höjdare..äh vi får se om det blir bättre :) dom brukar ialf vara roliga och bra =)

älskling har redan åkt till jobbet..han åkte ju vid 20:35 typ...min fina älskling,<3

förskyld som en dåre är jag....hostar som bara den fortfarande..men ingen feber har jag...skööönt !!!!!!
huvudet känns lika tungt som ett bowling klot....och ont i kroppen...o ryggen :(.
orkar inte vara sjuk längre :( gaahh!

hundarna ligger och sussar sött=) kita är stel i kroppen :) vart så mycket spring o bus med brorsan hugo idag :)

såg idag på blocket att våran gamla lägenhet är till salu :) ah nu vet ni det med =) haha....

ska ta 10:25 bussen hem till mamma imorn...mocka å greja sen hem å däcka på soffan....

nej nu ska jag se på tv....ska lägga mig vid 23 tiden då ett program slutar..som jag ska se....

lilla pyret är jätte livlig :)  känner det hela tiden....så mysig kännsla :) älskade älskade bebis !!!!!!

måste ringa barnmorskan nån dag för jag har tid till henne på måndag den 27:e och har för mig att det var vid 10:30 ...har råkat tappa bort lappen så klart..men är 99% säker att det var halv elva men måste dubbel kolla så det stämmer....
så när jag ska dit så ska hon mäta magen osv :) kul :) sist jag var där så lyssna vi på pyrets hjärtljud :) tog en stund innan hon "hitta" bebisen för bebisen var så vild o ville inte vara still haha :) men det var häftig att höra lilla hjärtat slå !!!
älskade bebis <3


Nä men ha en bra kväll !!!!

Bloggar imorn när jag vaknat å så....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0