söndag 16:03

God dag !

nu är vi hemma igen..vi åkte hem till mami...satt inne en stund sen ut...medans jag mockade och packa hö o borsta hästarna som såg ut som 2 lermonster haha...så var älskling ute med hugo & kita i hagen o kasta med bollen...sen när han hade kastat så mycket så dom knappt orka gå hehe så då fick dom gå in..o ut med wilma..o älskling kasta bollen till henne med tills hon vart helt slut..sen så la jag ut wilma & hugo o kita o shira..så dom fick lufta sig lite..så satt vi ute en stund..ja,älskling,jossan och mamma..o susanna..eller kristoffer o jossan studsa studsmatta =) tills dom vart helt svettiga haha...

så käka vi mat....sen så satt vi en stund..o sen gav ja pållarna hö o så tog vi med dogsen o åkte hemåt..till affärn å köpa bröd o fil o juice..sen hem...nu ligger hundarna o sover..kita är helt sluut :) tar på krafterna att leka med brosan :) å springa efter bollen..hihi !!!

nu är jag mer förskyld...är skit trött...huvudet känns tungt....men ingen feber än ialf..igår kväll så frös jag som fan...tog en alvedon..sen efter ett tag så började ja svettas som fan...var helt blöt på kroppen...seriöst det nästan rann...skit jobbigt var det,...så hoppas inte febern kommer ikväll igen...vi får se....

fin fint väder ute!!!! måste hämta in tvätten innan kvällen..dom har ju hängt ute i 2 dagar så nu luktar dom såå frächt..+ att älsklings jobbar kläder är där med o dom ska han ha när han börjar jobba ikväll vid 21:00...hatar söndagar när han börjar vid nio...bätter när han börjar 23:00 som resten av veckan...

hur jag än vill så orkar jag inte dammsuga..det är så skitigt hemma nu...eller massa grus o skit på golven som hundarna å vi drar in....ett tecken på att jag är sjuk ialf..att jag inte orkar städa...men ska ta o STOR städa när jag är helt frisk o orkar...

Nä vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0