söndag 15:10

Hejsan !!

vi gick ju ut..älskling bytte till sommar däck..o jag satt ute en timme typ..sen försvann solen o det blåste ganska mycket..hundarna var ute med =)
gick in och dammsög över allt..blir så skitigt nu när det är lerigt ute o så..hundarna drar ju in mycket skit...
sen starta jag en maskin med dukar o så...vek in den torra tvätten..o hämta älskling arbets kläder från torkvindan...
sen satt jag ute en timme till..fast solen inte titta fram...sen när älskling var klar med allt ute så fick hundarna komma in åxo..o vi gick in och käka mat...och nu sitter jag här =)

vi ska åka en sväng hem till mamma och pappa snart....
ringde precis mamma mob o jossan svara (lillesyrran)

Jag : hej
jossan: hej
jag: vart är mami ?
jossan: mamma & pappa bastar..
jag: aha okej..vad gör du då?
jossan: jag hoppa studsmatta nyss...
jag: jaha hehe...men vi kommer förbi en sväng om en stund..
jossan: YES vad kul =)
jag: ah men hälsa mami att vi kommer förbi snart...men vi blir inte där så länge..men en stund ialf !
jossan: okej..ses !
jag: ah vi ses !

så jossan ser fram imot att vi kommer hahah =)
det gör hon alltid...

Nää strax far vi...

Bloggar senare igen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0