soligt värre...

Hejsan !

ja det är soligt värre :) underbart...det är +12 ute nu..och klockan är halv fyra...underbart !!!!
tog ju 09:25 bussen hem till mamma..hon hämta upp mig så for vi hem till henne...
gick ut nästan på en gång..tog med wilma & hugo ut....mockade o packa hö säckar...borsta hästarna & så..herregud vad dom fäller..galet mycket...fast jag borsta o borsta så tog det aldrig slut...men till slut såg man lite resultat :)
wilma & hugo har legat ute o solat hela dan :) ja och mamma har åxo suttit ute o solat mot husväggen :) härligt varmt o skönt!

sen käka vi mat..sen gick jag ut igen...man vill ju bara vara ute nu när det är så härligt väder!
mamma skjusa mig till bussen vid 14:00...bussen kom i tid vid 14:12...ingen kotte på bussen :) om jag tar 15 bussen så är den full med skolungar....lugnare å ta 14:12 bussen....

väl hemma så var babe vaken men låg kvar i sängen...rasta hundarna....sen stekte jag två ägg o käka 2 mackor..gött gött!
blir väl att vi går en promenad med hundarna sen i underbara vädret...

imorn är det fredag..härligt! då är det helg för babe.mys helg :)...eller ja han börjar ju söndag vid 21...

Nä orkar inte skriva mer :)

Skriver senare igen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0