solat hela dan !

Hej ! sorry om jag inte bloggat nått..men jag har tagit vara på det härliga vädret..har suttit ute i flera timmar ...mot garage väggen..o hundarna har vart ute med oss..o babe har klippt äppel trädet osv =) så det var flera timmar ute..sen satt jag ute och kolla när han tvätta bilen osv...nu är jag helt slut =) solen tar åxo kol på en..men på ett bra sätt ju...helt galet skönt det vart..har suttit ute med t-shirt...ansiktet är helt varmt efter dom många timmarna i solen...

tidigare idag var vi till älsklings föräldrar och hälsa på en sväng !!!

nu är älskling iväg o hämtar pizza..vi är dö hungriga .....sen ska vi ut igen efter maten..för han ska byta till sommardäck...
eller få se om han tar det imorn..eller idag..ja det visar sig hur det blir !

Nä nu ska jag hämta bestick....

bloggar senare igen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0