sola..sola...

Hej !

vi gick ju och la oss före 22 tiden igår..vi var såå trötta...vi har vaknat typ 100 gånger i natt å gått å pissa och druckit vatten..för vi åt ju pizza på kvällen..å satan vad törstig jag var på natten..drack nog flera liter..så vart jag ju kissnödig av det...

vaknade ialf vid 10:30 typ....klädde på mej...ut med hundarna..när dom gjort sitt så hem igen..gav dom mat...sen käka jag frulle och då klev älskling upp....prata precis med mami tele....dom kolla på formulet..vad annars hahaha =) pappa är hel tokig i det !


solen skiner nu..den gjorde inte det för en stund sen...men det är varmt o skönt ute..o solen lyser ..häärligt !
ska duscha nu..sen ska vi ut..jag ska sätta mig ute o sola..och älskling ska byta däck..å hundarna ska med ut !!!

bloggar senare igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0