sjukast....

Hej !

Tog en dusch nyss...tänkte om det skulle "pigga" till en..men nejdå känner mig lika skabbig ialf...
hostar som fan.....stackars bebis som får lyssna på mina tok hostningar....har så ont när jag har hosta så mycket...
hela kroppen är öm....låg under täcket här i vardagsrummet nyss...ska ta och göra det igen..för jag orkar ingenting...vart helt slut när jag duscha...när jag skulle klä på mig fick jag sätta mig på toastolen och vila..så det är inte normalt....
bebisen är som en varm ugn...är varm hela tiden...typ svettas fast jag sitter.....

älskling håller på med fönsterna igen..nyss när jag skulle hjälpa han med en grej vid fönsterna så fy sjutton vad slut jag vart..bara jag står upp....

Nä nu ska jag lägga mig och vila/sova på soffan....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0