sibbe :(

Fan mår piss nu :( sitter och tänker på sibel ....det gör så ont i hjärtat när jag tänker på henne...våran älskade sibbe..
kollar på ett kort där hon var så glad och lycklig..det sken om henne...men nu är hon borta för alltid...jag vill inte förstå det...åh vad jag saknar henne :(

tårarna rinner ner längst kinderna nu..det gör så ont i mej...fan....varför vart det så här ? hon hade hela livet framför sig..

lyssnar på eric clapton/ tears in heaven..den spelades på hennes begraving..åhhh vad tårarna rinner...älskade plutta....
varför lämna du oss så tidigt ?....vi saknar dig nå enorm mycket...våran fina prinsessa !!!
minnerna kommer upp från hennes begravning när jag lyssnar på låten..det var så hemskt...hade svårt att andas...grät som en dåre...vilket jag gör nu med :(
när kistan hissades ner i marken..fan vad ont det gjorde i hjärtat !! VÅRAN sibbe...älskade älskade sibbe !!!!kistan var vit och så liten :(

orkar inte skriva mer..tårarna sprutar....

VI ÄLSKAR DIG SIBEL ! du kommer alltid att vara våran sibbe <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0