onsdag 23:01

23:01

Tja :)

älskling åkte till jobbet för en stund sen...sista natten sen är han ledig..fram till söndag :)häärligt !!!
kvällens greys var ju såå bra...längtar massor till nästa vecka :)
ska sova ut imorn o sen när jag vaknar ska jag ringa läkarstation på en gång för att höra om dom har tid imorn o ta blodprov på mig...hoppas verkligen det...annars så kan jag inte vara hos mormor & morfar på fredag eftersom vi inte vet om jag haft vattkoppor eller ej...mamma är ju inte hundra på det...å om jag inte haft det å morbrors barn har det å ska dit..så då kan jag ju inte vara där....:( så hoppas att jag får tid imorn ...ett blodprov går ju fan på 2 sek typ....ah det visar sig imorn !!! men jag hoppas på det bästa !!!! att jag får tid typ på en gång o komma in.....

ska lägga mig om en stund.....gaah nu känns mina fötter så där konstiga igen...dom känns normala när jag har dom högt..eller typ på vardagsrumms bordet....annars känns dom som elefant fötter.....och mina fötter har åxo svullnat....okej inte så att det syns..men känns verkligen....

nu är pyret vild i magen :) hihi....o trycker mot blåsan åxo.....nää måste pissa innan det kommer i brallan haha....

bloggar imorn när jag vaknat o så....

Ha en trevlig kväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0