onsdag 21:00

god kväll...sorry för dålig uppdatering idag...men det har vart full rulle :)

tog ju 10:25 bussen hem till mamma & pappa...papi hämtade mig vid busshålls platsen...for hem till dom...in en stund och myste med yngwe hehe :) o prata shit med mamma :) sen tog ja med wilma & hugo ut..mockade o fixa...borsta & borsta pållarna...guud vad som fäller...skönt att slippa vinterpälsen:)
så in igen.....

på em vid 15 tiden så åkte ja,mamma,pappa och jossan till skbg..dom skjusa hem mig å dom åkte upp till tommy en sväng...

kikat precis på en film...eller ja vi..men älskling somna som vanligt när det är film dax hahaha...han ser typ aldrig nån av filmerna vi kikar på för han somnar jämt hahaha...sötisen min !!!!!
han ligger just nu här på soffan och sover :) sömntutan..

har så ont i ryggen....usch :( vet inte hur jag ska sitta för det gör så ont i ryggen....

så börja det regna på em..å regnar fortfarande...bra det..då försvinner det sista snön !!!!!
pållarna måste skos om snart....dom går fortfarande med snösulor o broddar..så jag måste ringa ut hovis snart !!!!!!

sista natten för älskling inatt då( alltså på jobbet )......skööööönt !!!! :)


bloggar sen igen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0