mina krafter är tillbax

så där ja...nu har jag

* dammsugit i sovrummet
* skurat i sovrummet
* startat en maskin med sängkläderna

Innan det så tänkte jag att ja går en sväng med hundarna när älskling låg o sov fortfarande..men det vart en lååång promenad..herregud både jag o hundarna svettades :) på vägen hem så stanna jag till vid sjön...då gick shira å bada..årets första dopp för henne =) eller hon ställer sig i vattnet till vattnet når halva henne så står hon där o svalkar sig sen gick vi vidare hemåt...väl hemma så la dom sig pladask på golvet för dom vart så trötta..älskling hade vaknat när vi kom hem igen...
då passa ja på att städa i sovrummet...å tog bort sängkläderna..ska hänga upp det ute när maskinen är klar...

herregud vad jag gjort en massa idag..mina krafter är tillbax...nu är jag frisk =) nu är jag mig själv...förutom att jag hostar forfarande å är lite förskyld fortfarande....o tänk vad mycket det gör att jag får sova ut...bebisen suger alla mina krafter åxo =)


det är satans varmt ute...skönt.....

Hörs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0