min hemlis !

Ja nu kan jag inte hålla mig längre !! Jag är gravid :) har släppt nyheten på min bdb nyss åxo :) hehe...

skrev på bilddagboken:

Jag är gravid..är i vecka 22...vi är sååå lyckliga..har hållt det hemligt ...men nu har ni nått att prata om !!!

för alla jag har på bdb är här från byn..så snart går snacket! ....men bra för dom att ha nått att skvallra om ! haha...vissa har ju inget liv....

Ja nu äntligen kan jag "prata" om det här på bloggen hehe..vilket börda det har vart att inte säga nått haha...

men vi är så förbannat lyckliga!!!!! Åhh =)

nu har ja precis fått en grattis på bdb :)

Hörs !

Kommentarer
Postat av: Jenna

Grattis! vad roligt för er :)

2009-04-10 @ 17:58:24
URL: http://jjeennnnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0