mår skit...

God kväll :)

Nu känner jag mig sämre...hostar så det känns som om tarmarna ska komma upp ur käften på en...
var och hängde upp tvätten ute för ett tag sen...då kom jari (min morbror) och hans två barn förbi..dom bor typ 20 steg i från oss :) för att hämta tillbax krattan jag låna av dom häromdan...så snacka vi på en bra stund....stog ute i bara t-shirt...frös i hjäl typ haha...älskling var till affärn en sväng för att inhandla halstabletter till mig osv...så när han kom så babbla morbror på med älskling med :) barnen hälsa på kita...kita älskar ju alla barn :) sötisen !!! så kita var så glad när dom kom =)

är så fruktansvärt trött...har ont i hela kroppen..är nog för att jag är såååå slut...sov sammanlagt 3 timmar i natt typ...hos mamma..för det var andliga aktiviter...det "spökar" en massa där...o inatt var det party uppe på övervåningen..jag sov ju nere i susannas rum...så jag hosta hela jävla natten åxo..så jag var vaken bra mååånga timmar..så nu är jag helt jävla slut i kropp o själ...får såååå ont i ryggen när jag hostar...o jag små hostar inte..utan det känns som om tarmarna ska ploppa ut som sagt...undra hur natten går...hoppas jag får sova hela natten....ska verkligen sova ut imorn !!!!!!!

imorn ska jag ej till mami,,,ska dit på sön igen...ska vila upp mig en dag..så jag orkar...

älskling är ute i garaget o målar o fixar med fönster...när han kommer in så ska vi käka korv med bröd..är inte ens hungrig för jag känner mig så kass....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0