måndag kväll 18:14


God kväll !

har inte orkat blogga förns nu....men nu är jag här =)
tog ju 10:25 bussen hem till mamma....vi åkte till kolsva på en gång...mamma handla hundmat osv..sen hem till mams...väl där så käka vi mat...efter maten så gick jag en sväng med wilma & hugo..sen fick dom vara ute,gav pållarna lunch hö!...mockade o packa hö o fixa...borsta igenom lermonsterna haha :) dom älskar verkligen att lera ner sig :) eller det var torkad lera över hela dom =) mest gorm..han ÄLSKAR verkligen att skita ner sig hihih...pola är mer fin i kanten :)
vart helt slut efter att jag grejat i stallet...mår inte bra än...men det är ju måsten jag gör...
sen så satt jag o mamma ute i solen en stund...galet varmt mot väggen..gav pållarna hö å kraft innan mamma skjusa mig till bussen.....sen vid 15 tiden så skjusa mamma mig till bussen....

väl hemma så dunsta jag ner i soffan..helt utslagen...sen fråga babe mig om jag kunde följa med till herrgårdsängen med hundarna..orkade egentligen inte men tvinga mig själv till det....så kita fick springa efter bollen :) shira skutta runt lite...hon såg en hare där å stack som ett spjut..men det var staket på ett ställe å där var haren..så hon kom aldrig efter den :)
sen lunka vi hem...saakta..orka knappt gå för fan..var skit jobbigt....när man är sjuk :(

babe laga mat åt oss..vart ris o wook röra...mycket gott !!!!
nu sitter jag här helt utslagen..ont i ryggen :( förskyld som tusan...hostar som en galning..ont i kroppen...

nej nu ska jag ta en snabb dusch för att kanske piggna till lite..vilket jag inte kmr göra men ändå !

Nä skriver sen igen !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0