måndag 23:05

23:05


helvete är det 9 timmar sen jag blogga sist..galet vad klockan rinner iväg...såg att det var nio timmar sen ja publicera inlägget...jesus....

vid 16 tiden åkte jag och älskling hem till hans föräldrar..men hans pappa var bara hemma...men sen kom hans mami hem.
satt och prata en massa...kristoffers pappa skulle in o handla å så fick vi även hämtmat när han kom =) gött gött...jag tog en räksallad från grillen..den är galet god!!!!!
ja så ringde tommy (min storebror) o undra om vi var hemma..vilket vi inte var..han ville in i garaget...för han ville ha sin cross..han skulle ut o köra..men han hade så brådis med det så han åkte till riddarhyttan (där kristoffers föräldrar bor) för att hämta garage nyckeln haha vadå brådis =)
jaja så vid 20 tiden åkte vi hemåt..så det var några timmar där...trevlans...när vi var i skbg så upp till tommy..vänta in han..han var ju ute å åkte cross..men efter en liten stund så kom han...älskling lånade hem högtryckstvätten från tommy...stog o prata en massa shit..å helt plötsligt var klockan 20:45...tiden rann iväg..ja så då åkte vi hemåt..o tommy skulle ta en runda till med crossen haha =)
så kom älskling o tommy överrens att dom ska åka cross imorn =)

ja så det har vart full rulle...så har jag även pratat med åsa i telefon i 40 minuter nu på kvällen ..efter att vi kom hem =)

så jag är uppe i varv fortfarande efter kvällen..har inte hunnit att landa än....käka precis två mackor...ska lägga mig om ett tag kan inte lägga mig än då ligger jag bara o vrider o vänder på mig i sängen..ska sitta uppe tills jag nästan faller ihop hehe....

magen den växer så det knakar :) har en stor kagge nu =)  bebisen rör sig hela tiden (okej den sover ibland med hehe)
men just nu är den vaken o grejar i magen känner jag :) älskade pyret <3

Nää jag bloggar imorn när jag vaknat! ska sooooooova ut....UNDERBART !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0