måndag 22:52

God kväll...sitter o lyssnar på musik...skriver med syster susanna på msn :)
babe åkte för en stund sen till jobbet..eller han skulle åka och hämta upp tommy ( min storebror) för han ska jobba natt med älskling...fast bara mån,tis,ons..annars jobbar han ju förmiddag och eftermiddag...

hundarna var nyss ute o fick göra sitt..nu ligger dom och sussar..och om ca 7 timmar blir dom rastade igen =) för då kommer ju älskling hem från jobbet (06:00) .....sen ut igen när jag vaknat :) osv..ja nu vet ni det hehe...

få se hur länge jag sover imorn..det var yber skönt att sova ut imorse..vilket jag ska göra imorn med =) niiice !
blir att städa imorn...blir så grisigt inne när det är lerigt ute...vi drar ju in med skorna och hundarna drar ju in massa med..men det är så den här årstiden...då blir det att stor städa flera gånger i veckan....men jag älskar ju att städa så det är lugnt för mig =) eller ja älskar o älskar...men älskar att ha det rent o snyggt hemma! o jag tycker det är kul att städa...allt som har med städning att göra....

nä snart blir det sängen för min del..ögonen börjar ge upp haha...

bloggar imorn när jag vaknat och så !



Mamma : tack för komentaren hihih..nää jag är inte brunare än dej..kommer aldrig bli det...du blir neger ju hahahha...
men visst är jag brun..men inte brunare än dig mami =)
o godisen var gött gött..köpte ju så mycket så jag har en massa kvar =)
hörs imorn..ringer när jag vaknat å så ! Pusi pusi !

Ha en trevlig kväll allesammans ....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0