måndag 21:57

Hej !

Vi sitter och tittar på nån film på 4:an just nu...men inte så insatta i den...utan bara små kikar :)
är bra trött just nu. bebisen gör mig tok trött :) älskade knodd !!!!!.ska bli underbart att lägga mig i sängen och sussa sen :)
älskling åker ju om typ 40 minuter till jobbet.....så då ska jag o hundarna sova....

måste komma ihåg att hämta in mina brallor imorn bitti från torkvindan...orkar inte hämta dom nu...kan lika gärna ta det imorgon bitti....

ska upp vid 08:30 typ...duscha å fixa mig..rasta hundarna,käka frulle osv....sen vid 10:00 kommer mamma och josefin o hämtar upp mig...

Nä jag bloggar imorgon när jag vaknat å så....

Ha en trevlig måndags kväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0