måndag 19:50

Hej !

startade en maskin med tvätt för ett tag sen...var precis ut och hängde upp all tvätt ute vid torkvindan...puuhh...min rygg tar stryk av allt lyftande....men man kan ju inte låta bli att bära tvätt korgen direkt....så nu har jag sjukt ont i ryggen :(
älskling ligger här på soffan och sover :) snart börjar färjan 2 på 5:an..det ska jag se på....sen spårlöst på 4:an....

alla mina tröjor är så korta vid magen nu haha..eller magen har blivit så stoor nu att tröjorna blir korta :) måste köpa mig mamma linnen snarast :) annars går jag runt o visar typ halva magen haha...sen måste jag köpa mig ett par till mjukisar...:) alltid lika skönt....

Nepp nu ska jag ringa mamma ! men vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0