lördag 19:37

God kväll.....

mår mycket sämre nu :( alvedonen har slutat att verka..så jag ska ta en till sen när jag ska lägga mig...mådde ok när alvedonen var i kroppen...men nu fan mår skit rent ut sagt....halsen känns som sandpapper..lika strävt...å gör ont när jag sväljer... alla muskler i hela min kropp värker ........öm över allt....fryser...huvudet känns tungt som fan...och hostar så att tarmarna nästan hälsar på i munnen...ja bättre har jag mått......

har noll ork till nått...det är jobbigt att bara gå på toa och pinka...blir helt slut av det....fryser direkt när jag lyfter bort täcket....nu har jag bärbara i knät åxo så den värmer + täcket :)

älskling är ute på gårn o startar grillen..vi ska grilla mums :) men jag är knappt hungrig av mig...så orkar man knappt äta heller..men måste få i mej mat vare sig jag vill eller inte..jag har ju en knodd att mätta :)

hoppas verkligen att jag sover bättre i natt...har sovit dåligt 2 nätter nu....så jag vill sooova !!!!!!
imorn när vi vaknat å så..så ska vi fara hem till mamma en sväng..ska mocka å greja sen hem igen...
kommer dö när jag ska greja med allt...men men det är ju ett måste...men ska se till att jag tagit alvedon innan då har man liiite mer krafter..så kan nog älskling hjälpa mig lite.....

Nää nu orkar jag inte skriva mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0