lördag 15:45

Hej igen !!

Var tvungen att ta en alvedon för några timmar sen för jag kännde mig så kass..och jag frös..så efter ett tag börja svetten lacka..så visst jag har feber..suuck.....

men nu mår jag liite bättre när jag "går" på alvedon...men har ont i alla muskler i hela kroppen...och hostar som bara den fortfarande...o lite halsont...

mamma och nova o jossan kommer hit snart....för tommy var hem till mamma tidigare idag o nova ville bli kvar där så nu ska mamma skjusa hem nova..men skulle komma förbi här för nova frågar efter mig :)
så dom ska hälsa på en sväng...tommy o kristoffer håller på att fixa stegen upe vid taket..den rasa ju ner med snön förut..o den måste vara där annars kommer inte sotaren upp ju....

fan vad det är damm o grus över allt..men har verkligen ingen ork att dammsuga....det får vänta helt enkelt tills jag är frisk...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0