kroppen säger ifrån...

Hej !

gick iväg på en lång promenad med hundarna för ett tag sen..herregud vad varmt det är ute...puhh både jag och hundarna vart bra svettiga haha...när vi kom hem igen så hade älskling vaknat....sen ringde mamma att dom ska komma hit om en stund för att hämta nått papper....så vi får se när dom dyker upp....
just ja när barnmorskan fråga hur jag mådde osv..så sa jag att jag mår prima förutom när jag är ute å går en långpromenad med hundarna så "drar" det i magen skit obehagligt...så då sa jag att jag brukar lugna mig lite å ta det lite lugnare..då sa hon att det är just det kroppen säger att ta det lugnare....att kroppen säger ifrån..att man ska ju lyssna på kroppen..så idag när jag gick en lång promenad med hundarna så gick vi i ett lugnt tempo o inte så långt som vi brukar gå..då gick det bra..fick inte "ont" då...

Nää bloggar senare igen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0