jag dör snart....

God kväll....har precis stor städat...heeelt slut,,,ont i fötterna och hela kroppen:) har stått och hållt igång hela dan...eller stått har jag inte men gått en jävla massa :)

tommy var förbi en sväng här och snacka o hämta nått....

öppna alla dörrar här hemma..

*ut med mattorna på vädring ute,skaka dom åxo..
*dammsög hela huset
*skura över allt
*starta en tvättmaskin med älsklings jobbar kläder.
*vattna blommorna
*hängde upp älsklings jobbar kläder på torkvindan ute...
*tog in mattorna och la dom på sina platser.
*och en jävla massa mer..orkar inte skriva allt haha..

nu har vi fortfarande dörrarna öppna...det kommer inte ens in kallluft..utan härligt o varm vårluft !sååå underbart ! känns som sommar nästan =) hääärligt !

ne ska gå och hjälpa min älskling i köket..vi ska laga potatis och fläskfile i den gooooda "sörjan" och sallad !!

bloggar senare igen !

om jag inte dött av trötthet !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0