jag är såå trött !!

Ja jag är så förbannat trött...mår skit åxo..förskyld och hosta...kroppen känns öm....orka vara sjuk.....
ska lägga mig om en stund..när babe åker till jobbet....ska väl upp vid åtta tiden...kommer vara döds trött imorn...men men bara o le och se glad ut typ......

har så jävla ont i ryggen...det är skit jobigt....får ont av minsta lilla......när jag ligger i sängen så där har jag inte ont i ryggen...men man kan ju inte ligga i en säng hela dagarna..fast man skulle så önska i bland...
så är jag kronisk trött hela tiden......bebisen suger musten ur mig från magen ......skulle kunna sova en vecka i sträck känns det som....

jaja nu har jag klaga ur mig lite.....

Ha en bra kväll....bloggar imorn bitti om jag vaknat ur idet.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0