jag är fjantig...

Hejsan svejsan....

Vi åkte ju hem till mamma och pappa efter 13 tiden nångång...väl framme så gömde ja o älskling josefins påskägg från oss i stallet =) så fick hon leta hehe..ja sen in o leka med nova :) jessica var även där :)
sen kom tommy och anna och theodor....theo var på glatt humör =) och nova...som alltid =)
sen vart det mat...mums vad gott det var!!!!! åt massor haha...men lilla pyret måste ju åxo ha :) jag är hungrig typ hela tiden nu....

Ja så massa prat och så.....sen gick jag o mocka...borsta hästarna rena o fina..guud vad dom fäller...sen gav ja dom kraften o så fick dom hö åxo..medans jag greja med det så var älskling o jossan o nova i studsmattan och hoppa som tokar haha....
ja så satt vi alla ute o prata osv osv....

ja och vid 17:30 åkte vi hem...väl hemma så fick hundarna mat..dom vart så glada när vi kom hem =) pluttisarna !!!

å så fick jag o kristoffer ett stort påskägg av mamma & pappa.men så glömde vi den så klart...suck ! men...jessica ska ta 19:12 bussen från mamma..så då är den här vid station vid halv typ..så då ska jag dit å hämta det...alltså att hon tar med vårat påskägg...BRA BRA =)

Nu är älskling ute o grejar med bilen...hoppas vi kan se filmen idag då..igår såg vi bara typ 15 min på den..sen somna han..och jag vågar inte sen på skräckisar själv haha...måste ha han o klämma på o han är en trygghet haha..visst låter jag fjantig..men fan vad rädd man blir av skräckisar....ändå måste man se såna..ja det är konstigt !

Nepp bloggar senare igen !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0