jag älskar solen !

Hej hej !!!!

Nu har jag precis kommit in utifrån...gick ut och satte mig efter maten...satt där nån timma..hundarna satt åxo ute med mej och sola =) dom & jag har vart ute nästan precis hela dan...så dom är heelt slut nu hehe...
det blåser knappt nånting ute...och solen steker..hur skönt som helst..hoppas på lika fint väder imorn med :) så man kan bli ännu brunare hehe...

skulle behöva dammsuga åxo..massa skit på mattorna..sånt man drar in..och hundarna med..hmm..få se om jag orkar idag annars tar jag det imorn...för ni vet ju hur jag är..jag kan inte bara dammsuga...då måste jag skura o storstäda..jag har nog nå fel i hjärnan haha..nej det känns så fel att bara dammsuga..kan verkligen inte bara göra det..höhö..ja sån är jag !!!!!!
så är det perfekt hänga-ut-kläderna-på-tork dag :)  men så har jag inte så mycket att tvätta så klart =) men det kan man ju ta en annan dag ! eftersom dom lovat fint länge..det lär ju inte bli snöstorm ialf haha...

efter att vi ätit tidigare idag så vart pyret så vild i magen :) höll på non stop ett tag :) älskade knodd !!!!<3

Nepps bloggar senare igen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0