hosta & halsont

Hej !!

Nu är jag hemma ! borta bra men hemma BÄST :) så är det hehe...
älskling kom på em hem till mamma...vid 15 tiden kanske...vi fika lite sen så tog vi med hundarna och åkte....till köping..till jysk...och köpte en ny datastol till babe..för hans paja helt haha..eller den vart sne o grejer..så när vi köpt den så köpte vi lite mat på donken....och så hemåt...
väl hemma så duscha jag...starta en tvätt maskin med tvätt..sen när det är klart så ska jag hänga ut den på torkvindan och starta en till maskin med älsklings arbetskläder....

har världens hosta nu....och lite halsont...neeeej vill inte bli sjuk!!!!! mamma har garanterat smitta mig... tack du mamma :) haha...nej men gud jag vill INTE bli sjuk....

Nä men jag bloggar senare igen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0