hjärtlösa människor !

God kväll...

sitter och tittar på sanningens ögonblick...innan det så kolla jag på 2:an det var en dokumentär som hette: jag vill inte leva detta livet...det var gripande..handla om unga människor som går på droger osv..och ingen hjälp fick dom knappt..soc ville inte hjälpa...det förvånar mig inte ett jävla dugg..det visar bara hur vidriga socialen är..hjärtlösa människor !!! usch....tänker bara på pengar..o skiter i människorna hur dom mår osv...

ska se på sanningens ögonblick..och efter det ska jag se på ett program som kommer efter detta....sen ska jag sussa! börjar bli bra trött :)

Nä men jag bloggar imorn när jag vaknat och så..

Ha en bra kväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0