hemma...

Hej....

nu är jag hemma...eller jag har vart det rätt länge.....tog ju 15:12 bussen med nova...men bussen var sen som alltid vid den tiden..suuck...den kom vid 15:19 typ.....ja väl i skinnsberg så plinga vi nere vid vägen upp till tommy....älskling stog där med bilen..eftersom tommy jobbar eftermiddag...å det är en bra bit att gå från vägen o upp till dom..så han skjusa upp nova..gick in med henne o sa hejdå..så for vi hem...
vart hämt mat idag...kebab med bröd för min o pyrets del :) och älskling käka pizza...

nu är solen framme...härligt...det har vart bra varmt idag fast solen inte tittat fram ordenkligt....

Nä jag skriver senare igen !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0