helvete åxo !

God morgon !!!

Usch jag är sämre idag :( orkar och vill inte vara sjuk.....hade en skit jobbig natt...vaknade flera gånger utav värsta hostattackerna...så får jag ont i halsen när jag hostat så mycket..ont i hela kroppen åxo för att jag har hosta så..så ryggen är helt öm...så är jag snorig....faaan !!!

så vi vaknade före 09:00....vaknade först vid 06:00 utav att grannens prydnands grej ute börja busvissla..o det lät rätt högt..så den hade typ haka fast så den vissla hela jävla tiden..säkert i en timme..då dog väl batterierna! så man låg o fick psykbryt på det typ...

Ja så natten har inte vart bra..allt annat än bra....

har plockat ur ren disk ur diskmaskinen...o lagt i skitig..vart heeeeelt slut av det! ryggen värker konstant!!!!!!
jag som hade velat dammsuga o städa idag..men det orkar jag inte....underbart fint väder ute.men fan man har ingen ork...seg o trött som bara den..o ont i kroppen.....

prata med mamma för en stund sen o hon är frisk nu..men hon hade pratat med pappa o han var snorig som fan...så det går nå skit nu....

hoppas älskling slipper den här skiten....när han var sjuk sist så vart inte jag smittad ialf...så han kanske inte blir det...hoppas han slipper allt det här....

nej jag orkar inte skriva mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0