Godmorgon tisdag

God morgon !!

Alarmet ringde vid 08:15...klev upp o hämta mina byxor från torkvindan...in o duscha....klädde på mig..smörjde ansiktet osv..käkade frukost...var precis ut med hundarna så dom fick pinka (älskling var ju ut med dom efter 06:00 så dom hade gjort nr 2 hehe)..nu ligger dom o sover =)

snart kommer mamma o jossan o hämtar mig..handla på ica å gruvans sen hem till mams....

gud vad bebisen blir vild efter frukost =) känns som om den gör kullebyttor o har sig hehe...älskade knodd <3

åh idag är det dubbel avsnitt av desperate...från 21 till 23...det ska jag lätt se på =) eftersom dp inte kom förra tisdagen...

Nää men jag bloggar senare...Ha en bra dag !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0