Godmorgon tisdag

God morgon ! idag är det tisdag och det innebär *trummvirrvel* ...........desperate :) haha...
alarmet ringde vid 07:45...klev upp...fyfan vad trött jag var..helt galet...hade lust å ringa mamma och säga att jag har gått i ide (så som björnar gör under vintern haha) för jag var sååå ruskigt trött...men men duschade o klädde på mig...fixa mig...föna håret osv osv...sen dax för frukost...efter frukosten så plocka jag lite i köket..i med disk i diskmaskinen osv...torka rent å snyggt....ja sen ut med hundarna..då ringde mamma mig o sa att jag ska ta med ellos katalogen...för hon hitta inte sin..sa att jag ska ut med hundarna å efter det ska ja leta...gick med hundarna en sväng...sen hem igen...hitta ellos katalogen på en gång :) så den är nerpackad nu så jag inte glömmer den....
förskyld är jag fortfarande..o hostan är kvar...känner mig helt tung i skallen....
igår var bebisen jätte vild i magen...på kvällen när vi titta på tv :) ville inte alls lugna ner sig hehe....men till slut så vart pyret trött o somna :) älskade bebis <3

Nepp ska kika runt lite på nätet innan jag drar till bussen..som går 09:25 så jag har en stund på mig =) skönt det !!!

Ha en bra tisdag !

Kommentarer
Postat av: Johanna

åhh desperate <3 ÄNTLIGEN TISDAG :D haha

2009-04-21 @ 13:05:23
URL: http://metrobloggen.se/JohaNick

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0