Godmorgon onsdag

God morgon...vart rätt sent igår...desperate sluta ju vid 23 tiden...fixa lite sen la jag mig..o innan jag kunde somna..det tog ju ett tag...sen precis när jag somnat så vakna jag utav att jag var mega kissnödig..haha...men somna om rätt fort sen ialf..
alarmet ringde vid 08:45 imorse..tog imot att gå upp...men väl uppe så är det inga problem..det är bara det att komma upp...uhh... =) aja duschade,klädde på mig o fixa mig..föna håret osv...käka frukost...var precis ut med hundarna på en sväng som dom fick göra sitt...o nu sitter jag här....ska ta 10:25 bussen hem till mamma !!!
sen när älskling vaknat o gjort sitt så kommer han hem till mamma...så ska vi hämta hö.....

ikväll är det greys anatomy...längtar :) 

ah just ja i natt vakna jag utan anledning..la handen på magen.. så känner jag att det bulla upp rejält på magen på ett ställe hehe..så lilla pyret grejade o höll på o tryckte :) älskade bebis <3

Nä nu ska jag ringa mamma o höra läget....

Ha en bra onsdag så länge !

Kommentarer
Postat av: Johanna

vad kul att höra =) Jag förstår precis med värmen :S den kan bli olidlig under grviditeten, lite jobbigt, men såklart värt det =) Jag va oxå varm av mejj hela tiden, halvkalla duschar kan jag rekommendera :D jätteskönt.. Sköt om dejj, kramar

2009-04-15 @ 11:07:09
URL: http://johanick.babyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0